Učenički fond: 5196 svezaka
Nastavnički fond: 811 svezaka
Časopisi: Smib, Modra lasta, Moj planet, Merdijani, Priroda, Napredak, Jezik, Una terra, Hrvatske šume, Strani jezik
Stripovi: Snoopy, Garfild
AV-građa: 136 (DVD-a, kazeta, CD-a)
Što se sve u knjižnici radi?
-edukacija korisnika, timska nastava, istraživačke
grupe, radionice, pisanje referata,
čitanje časopisa, knjiga
- književni susreti, predstavljanje knjiga,
tematske izložbe,
- slobodno vrijeme, obilježavanje značajnih datuma,
izrada plakata, kvizovi, sat lektire,
- obrada tema po izboru (korelacija – odabiranje
sadržaja, pogodnih predmeta, potrebnih medija)
- knjižničarska grupa, suradnja sa novinarskom grupom
Kako ćeš pronaći knjigu koju želiš?
Čitajući istaknute oznake na policama koje će ti pomoći u snalaženju.
M - Književnost za najmlađe (1. i 2. razred)
N - Narodna književnost
D - Dječja književnost (3. - 6. razreda)
O - Književnost za mladež (7. i 8. razred)
I - Igrokazi
Referentna zbirka
Enciklopedije, Leksikoni, Atlasi, Rječnici, Priručnici – ne
posuđuju se izvan prostora knjižnice.
Koliko knjiga se može posuditi i na koliko dana?
Možete posuditi dvije knjige na rok od 15 dana. Jedna lektira i jedna za slobodno čitanje.
Uvijek se može produžiti rok posudbe ukoliko niste stigli pročitati.
Zadaci školske knjižnice:
Djelatnost školske knjižnice sastavni je dio odgojno –obrazovnog i knjižničnog sustava, te je izravno uključena u nastavni proces i učenje.
Ona je, kao izvor informacija i znanja, prije svega namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovne nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja slobodnog vremena.
Školska knjižnica ima cilj da osposobi učenike za cjeloživotno učenje, da postanu informacijski pismene osobe tj. one osobe koje će naučiti kako učiti, kako naći informacije koje su joj potrebne i kako ih obraditi da i drugi mogu učiti iz njih.
Danas je svaki pojedinac, pa i naš učenik, izložen informacijskom obilju. No, informacije do nas dopiru nefiltrirane, potičući pitanja o njihovoj autentičnosti, valjanosti i pouzdanosti.
Od učenika se više ne očekuje postojano pamćenje mnoštva rascjepkanih činjenica već sposobnost neprestanog učenja te osposobljenost za kvalitetno upravljanje vlastitim procesom učenja.
Učenike moramo osposobiti da koristeći se tehnologijama dođu do potrebnih informacija, da u toj bujici informacija znaju raspoznati koja im je potrebna i kako je koristiti.
Godišnjim planom i programom rada određeni su zadaci školske knjižnice koji se kontinuirano, tijekom cijelog školovanja u osnovnoj školi, ispunjavaju u razrednoj i predmetnoj nastavi.
Svi planirani programski sadržaji za osposobljavanje učenika-korisnika školske knjižnice ostvaruju se u skladu sa ciljevima za određene dobne skupine.
Dokazano je da suradnja knjižničara i učitelja utječe na postizanje više razine pismenosti, čitanja, učenja, rješavanja problema i svladavanja informacijskih i komunikacijskih vještina.
Naša školska knjižnica je mjesto partnerskog odnosa učenika i učitelja. To je prostor u koji učenici dolaze organizirano i po slobodnom izboru, skupno i pojedinačno, te tu razvijaju samostalnost, samopouzdanje i pozitivne slike o sebi.