Naša mala knjižnica
Projekt je 2018. godine u Hrvatskoj pokrenula nakladnička kuća IBIS grafika, a u njega su uključene knjige autora iz više europskih država (Hrvatska, Slovenija, Estonija, Litva, Italija, Finska…). Osnovni je cilj projekta NMK uz promotivne aktivnosti bolje predstaviti odabrane autore i povećati interes za njihove knjige i čitanje i stvoriti kritičke čitatelje. Projekt je namijenjen učenicima razredne nastave – najbolje za učenike 3. i 4. razreda (7-10 godina), dok je od šk.g. 2019./20. u ponudi i komplet knjiga za učenike 1. i 2. razreda (4 – 7 godina).
U svakoj godini provedbe projekta učenici čitaju po 6 knjiga i rješavaju zadatke u kreativnim knjižnicama koje školi poklanja nakladnik. Knjižice su koncipirane tako da učenici upoznaju pojedinog autora i pretražuju osnovne informacije i zanimljivosti o zemlji iz koje autor dolazi. Ujedno nude niz zanimljivih zadataka za kreativno izražavanje učenika i zabavu. Osim čitanja knjiga i rješavanja zadataka, učenici sudjeluju i natječu se u uređenju čitateljskog kutića, izradi čitateljskog vlakića (svaki učenik dodaje novi vagon na vlakić upisujući autora i naslov knjige koju je pročitao).
Sudionici projekta primaju „Pismo iznenađenja“ nekog od autora čije knjige se čitaju u projektu, a nakladnik organizira i „Posjet iznenađenja“ – posjet autora ili pripovjedača. Vrlo je zanimljiva aktivnost „Razmjena knjižnog junaka“ u kojemu učenici izrađuju lutku lika koji je zadan i razmjenjuju ga s drugim školama koje sudjeluju u projektu – učenici na nekoliko dana nose lutku sa sobom i pišu dnevnik o vremenu u kojemu je lutka provela u njihovu domu. Učenici se natječu i u pisanju literarnih i izradi likovnih radova koji se redovito objavljuju na stranicama Naše male knjižnice.
Ove godine čitamo:
1. Kestutis Kasparavičius: Medvjedovanje
2. Susanna Mattiangeli: HB olovka
3. Asja Olejarczyk, Aleksandra Golebiewska: Jeti u kojega nitko nije vjerovao
4. Petr Stančik, Galina Miklinova: H2O i tajna vodene misije
5. Els Heinsalu, Kristi Kangilaski: AHAA!
6. Koraljka Milun, Ana Vujasić: Baton i Roni
Pristup čitanju ovih knjiga je vrlo poticajan za učenike jer nudi niz zanimljivih aktivnosti koje mogu poslužiti i za informatičko i informacijsko opismenjavanje kroz uporabu različitih digitalnih alata tijekom njegove provedbe.
Projekt se realizira s učenicima 3.b razreda i njihovom učiteljicom Gordanom Kirn.
Prva knjiga, koju smo čitali mjesec dana, bila je - AHAA! autorica Els Heinsalu, Kristi Kangilaski.
Istraživali smo:
Kako se postaje znanstvenik i što znanstvenici rade? Što su otkrili Arhimed, Galileo Galilei, Aristotel, Isaac Newton, Constatin Fahlberg i Alexander Fleming? Kako se razmnožavaju bakterije, što je penicilin i zašto jabuka uvijek pada prema dolje, a nikada prema gore ili ukoso?
ŠKOLSKI DOKUMENTI
SJEDNICE
PLANOVI NABAVE
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Tisak |
Školski život |
Zagreb |
CARNet sadržaji |
• Učilica |
• Učilica - upute |
• Webmail |
• Webmail - upute |
• Portal za škole |
• Portal ucitelji.hr |
• Portal za učenje na ... |
• Portal za učenje na ... |
• Online encikopedija |
• eLektire |
Sigurnost na Internetu |
• Sigurnost na Internetu |
• Obiteljska sigurnost |
• Postavljanje roditel... |
• Sigurnost - nastavnici |
• Sigurnost - roditelji |
• Sigurnost - učenici |