preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vrijeme

VRIJEME U ZAGREBU

 

Što je eTwinning?

eTwinning je jedna od aktivnosti programa Erasmus+. Namijenjen je međunarodnoj suradnji i usavršavanju nastavnog i nenastavnog osoblja od predškolskog obrazovanja do srednje škole. Portal služi nastavnicima i njihovim učenicima za upoznavanje i suradnju s kolegama iz europskih škola kroz različite oblike usavršavanja te rad na zajedničkim virtualnim projektima.

Učenici 2.a u produženom boravku u eTwinningu

Uz čitanje riječi rastu

O PROJEKTU:

Projekt „Uz čitanje riječi rastu“ namjenjen je učenicima od 6 do 14 godina te je prikladan za učenike drugog razreda.  Aktivnosti će se provoditi u sklopu organiziranog vremena na produženom boravku pod vodstvom učiteljice Ivane Pružinec.

Projekt će se provoditi cijelu školsku godinu 2020./2021. Projektom se nastoji razviti naviku čitanja, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja.

Ciljevi: aktivnostima poticati radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a. 

Aktivnosti u projektu

rujan

Obilježili smo Međunarodni dan pismenosti čitanjem zanimljive priče Heliot - zmaj gnjezdaš, Ivane Šojat- Kuči.

Učenici su po zamišljanju nacrtali naslovnicu i njegovo neobično gnijezdo izgubljenih stvari. Zaključili smo da je urednost važna i kod kuće i u školi, a što je čitanje za učenike 2.a i zašto je važno saznali smo olujom ideja.

Dojmove o pročitanome obojili smo na “putovnicama čitanja” i izradili vesele straničnike.

    
    
     

Uz čitanje riječi rasti, a rastu i dobre osobine o kojim smo čitali u knjigama o duhovitim Kućnim čudovištima, S. Marijanovića.

Nastavljamo i “putujemo” (čitamo) dalje. Svaki petak nas dvoje tajnih čitača iznenadi svojom najdražom knjigom, bajkom, basnom, stripom. Veselimo se biti tajni čitači!  

     
    
    

 

listopad

Međunarodni mjesec školske knjižnice

U goste nam je došla školska knjižničarka i pročitala nekoliko priča o vrapcu Peri iz knjige Doživljaji vrapca Pere, M. Hribar. Upoznali smo vrapčića Peru koji živi u obližnjem naselju Trnsko te  njegove muke koje prolazi otkako su pristigla braća u njegovo gnijezdo, saznali smo što vrapci misle o djeci koja ih gađaju i zaključili da se neki ne ponašaju lijepo prema životinjama, a to nije nikako poželjno.

Učenici su oslikali najzanimljivi događaj iz priče.  Veselimo se ponovnom dolasku knjižničarke i s nestpljenjem čekamo sljedeću priču o vrapcu Peri.

 

studeni

Mjesec knjige

Čitali smo:

Juha od Bundeve, H. Conor

Likovni radovi učenika - bundeve  po uzoru na umjetnicu Y. Kusama

Suli u avanturi, M.Šimleša

 

  

Naša Suli u potrazi za prijeteljima

 

 

 

Doživljaji Pere Vrapca, M.Hribar

Manja Hribar u svom djelu vodi nas u svijet i pustolovine Pere Vrapca i njegovih prijatelja. Što se sve dešava sa Perom Vrapcem i njegovim prijateljom Pipom te koga sve oni susreću tijekom svog pustolovnog putovanja saznali smo i čitajući prve pričice. Nastavljamo dalje...

Željka Horvat-Vukelja  priča zanimljivu priču o glasoviru koji je u prodavaonici glazbala nestrpljivo čekao tko će ga kupiti i o djevojčici Katarini koja je željela postati pijanistica.

 "Bajke za bolje sutra" je zbirka priča kojoj je cilj na zabavan način upoznati djecu, ali i odrasle s problemom klimatskih promjena.

1. priča koju smo pročitali je Čajanka s Crvenkapicom. Vuk u ovoj priči je zao lik, ali samo zato jer vozi crveni automobil koji ispušta plinove u šumu te stabla i životinje bježe pred njime. Svojim automobilom je izazvao otapanje  snijega i leda na planini na kojoj živi bakica te joj kućica odjednom pluta u podnožju planine na santi leda. Svi su ljuti na vuka i zato mu Crvenkapica na čajanki kod bake objašnjava što je učinio praveći se važan svojim automobilom.

siječanj/veljača
Svjetski dan čitanja naglas, 3.2.2021.
Obilježili smo Svjetski dan čitanja naglas. Ove godine obilježava se 3. veljače. Čitanje naglas razvija vještinu slušanja, obogaćuje riječnik  i razvija maštu. Proslavili smo moć riječi i nasmijali se slušajući poznate pjesme: Riječi, Gnjavator, Nogomet u boci, Kad bi drveće hodalo, Pravi prijatelj, Što se od vode pravi;  hrvatskih pisaca i pjesnika:  M.Kušeca, Z. Baloga, R. Zvrke, G. Viteza i V. Zemunić.
Učenici su zaključili da je čitanje u sebi jako lagano, no naglas je teže jer treba paziti na izražajnost, jasnoću, glasnoću i znakove.
 

Propisi i dokumenti

   ŠKOLSKI DOKUMENTI

   SJEDNICE

   PLANOVI NABAVE


Natječaji

Anketa (mala)
Sviđa li vam se školsko zvono?






Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 12. 2009.

Ukupno: 3302653
Ovaj mjesec: 4390
Danas: 44

Korisni linkovi

Dokumenti

Uređenje weba




preskoči na navigaciju