BookWorms je eTwinning projekt 5 zemalja (Španjolske, Turske, Poljske. Francuske i Hrvatske). Sastoji se od dvije etape.
U prvom dijelu partneri će se bolje upoznati slanjem paketa s predmetima koji predstavljaju njihovu kulturu i stil života te primanjem nekih od drugih.
U drugom dijelu studenti će provoditi različite aktivnosti grupnog rada, u nacionalnim i transnacionalnim timovima, kako bi podijelili ukuse i znanje o svjetskoj književnosti i autorima.
CILJEVI: - steći više kulturnog znanja o zemljama partnerima - naučiti više o književnosti i povećati motivaciju za čitanje knjiga - naučiti više engleskog i vježbati različite jezCILJEVI: - steći više kulturnog znanja o zemljama partnerima - naučiti više o književnosti i povećati motivaciju za čitanje knjiga - naučiti više engleskog i vježbati različite jezične vještine - poboljšati grupni rad suradnjom u timovima unutar razreda, kao iu transnacionalnim timovima : podijeliti odgovornosti, poštivati datumi, prihvatite kompromis. - razviti korištenje različitih ICT alata za učitelje i učenike - pridonijeti senzibiliziranju o mrežnom bontonu i pravimaežbati različite jezične vještine - poboljšati grupni rad suradnjom u timovima unutar razreda, kao iu transnacionalnim timovima : podijeliti odgovornosti, poštivati datumi, prihvatite kompromis. - razviti korištenje različitih ICT alata za učitelje i učenike - pridonijeti senzibiliziranju o mrežnom bontonu i pravimaične vještine - poboljšati grupni rad suradnjom u timovima unutar razreda, kao iu transnacionalnim timovima : podijeliti odgovornosti, poštivati datumi, prihvatite kompromis. - razviti korištenje različitih ICT alata za učitelje i učenike - pridonijeti senzibiliziranju o mrežnom bontonu i pravima
U projektu sudjeluju učenice 6.a i 6.b. uključene u Čitateljski klub i knjižničarka Ružica Rebrović-Habek.
Na prvom susretu učenice su se upoznale s projektom i eTwinning platformom. Svaka zemlja treba pripremiti četiri predmeta i jednog književnika koji su karakteristični za njegovu kulturu i povijest. Odabrali smo ono što će nas predstavljati, izabrali fotografije, napravili bookmarkere i pripremile linkove na engleske tražilice o našem paketu. Zapakirali, napisali adrese i poslali.
Smislile smo pitanja i napravile u google formsima kviz koji smo poslali uz paket.
Prvi paket koji smo dobili bio je iz Turske. Učenice nisu znale iz koje zemlje je stigao paket i na osnovu predmeta i uputa odgonetnule su zemlju.
Stigli su nam paketi iz Francuske i Poljske, a na žalost iz Španjolske nismo dobiili.
Učenice su pomoću pitanja odgonetnule o kojim zemljama se radi, a pomoću Kahoot kvizeva provijerile naučeno.
Degustirale smo i slastice koje su nam stigle u paketima.
Nakon što su učenice saznale koje su nam zemlje partneri, knjižničarka im je napravila pristupnice za TwinSpace na eTwinning platformi. Pomoću dobivenih pristupnica učenice mogu komunicirati s učenicima drugih zemalja.
Sljedeća aktivnost bila je izrada adventskog kalendara u Genialy. Svaka zemlja trebala je napraviti pet kućica s autorima i knjigama iz svoje zemlje. Učenice su izabrale Ivanu Brlić -Mažuranić i njezinu Šumu Striborovu, kojoj smo posvetili četiri kućice i Sanju Polak za zadnju kućicu.
Učenice su svaki dan otvarale kalendar i vodile bilješke o autorima i knjigama koje su upoznavali iz drugih zemalja. Neke smo knjige i autore pronašli i u našoj knjižnici.