preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vrijeme

VRIJEME U ZAGREBU

 

  

UPOZNAJEMO EUROPU

(2019./2020.)

 

Učenici 2.a i 2. b razreda, koji idu na produženi boravak, sa svojom učiteljicom Sanjom Kučić i knjižničarkom Ružicom Rebrović-Habek, uključili su se u projekt Upoznajemo Europu.

 

CILJEVI PROJEKTA

Poučiti učenike o raznolikosti država i naroda Europske unije (narodnost, vjera, rasa, jezik, običaji, kultura), o važnosti poštivanja i uvažavanja tih različitosti i očuvanja vlastitog identiteta (jezika, običaja). Upoznati učenike s kulturnom i nacionalnom baštinom Hrvatske u Europi te razviti osjećaj pripadnosti Europskoj uniji.

 

RADNI POSTUPAK

Kroz projekt učenici će se informirati o nastanku Europske unije te o procesu ujedinjenja.
Države članice upoznat će kroz osnovne smjernice:
- zastava
- službeni jezik
- poznata građevina
- poznata osoba
- simboli države
Učenici odabiru državu koju istražuju vodeći se smjernicama.
Svaki tjedan posvećen je jednoj od članica te tjedan započinje učenikovim izlaganjem. Nizom drugih aktivnosti (ples, pjesma, izrezivanje, lijepljenje,igre, crtanje,kviz...) učenici se upoznaju sa obilježjima države kojoj je posvećen taj tjedan.

Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada učitelji bilježe na različitim medijima (fotografija, video, ppt, web 2.0...) nakon svakog predstavljanja države, te ih razmjenjuju s ostalim sudionicima projekta.
Projekt je započeo 24. siječnja 2020. i trajao je do 31. srpnja 2020.

OČEKIVANI REZULTATI

Konačni rezultat projekta bit će zbirka materijala/aktivnosti/radionica prezentiranih na javnom Twinspaceu projekta.

Prva je aktivnost uključivala promatranje globusa, prepoznavanje i imenovanje kontinenata i uočavanje centralnog položaje Europe na karti svijeta. Poslušali su priču školske knjižničarke o tome kako je Europa dobila ime.

  

 

Učenici su na karti Europe uočili položaj svoje domovine Republike Hrvatske. Nabrajali su države koje je okružuju, te se poveo razgovor o državama koje su oni ili njihovi roditelji posjetili.
Na kraju smo razgovarali o  prepoznatljivim simbolima država. Učenici su odigrali igru Memory u kojoj su uparivali nazive država s njihovim zastavama.
 
U učionici smo na računalu odigrali igru pronađenu na stranici europa.eu koja je namjenjena djeci kako bi približila države Europske unije. Učenici su, na temelju prepoznavanja oblika države, smještali države Europske unije na kartu Europe.
U drugom smo susretu u školskoj knjižnici razgovarali o pojmu granica. Učenici su bili zainteresirani i povela se diskusija zašto se državna granica ne smije ilegalno prelaziti. Učenici su osvjestili potrebu svake države da nadzire svoje granice kako bi se građanima osigurala sigurnost. Razgledali su stare putovnice i razgovarali o prijevoznim sredstvima kojima se može putovati u druge države.
    
Proučili su geografske karte Europe i zapažali granice. Primjetili su da se granice često podudaraju s prirodnim granicama između dvije zemlje.
Poslušali su i Odu radosti, pročitali smo i objasnili njezine stihove te zaključili o čemu govori. Opisivali su zastavu Europske unije. Na kraju su učenici u skupinama sastavljali puzzle, zastave država koje su utemeljile Europsku uniju.
   
Treća aktivnost uključivala je izradu vlastitih putovnica. Na početku smo razgovarali  o simbolima Republike Hrvatske, hrvatskom grbu, zastavi i himni. Promatrali smo hrvatski grb, opisivali ga i  imenovali njegove dijelove. Promatrali smo grbove koji se nalaze na kruni grba i objasnili njihovo značenje. Učenici su na prednjoj strani svoje "putovnice" bojali hrvatski grb, a u unutrašnjosti si bilježili podatke koje putovnica mora sadržavati: ime, prezime, nadnevak rođenja i  izdavanja. Pritom su ponavljali i sadržaje Prirode i društva vezane za snalaženje u vremenu (nadnevak, kalendar...)
Zamišljali su zemlje u koje bi rado putovali, zapisivali njihova imena u svoje "putovnice" te smo razgovarali kojim bi prijevoznim sredstvima tamo mogli putovati čime smo ponavljali i sadržaje Prirode i društva (Promet).
 
Online nastava nakratko je prekinula naše aktivnosti.

27.5.2020.

Po povratku u učionice, učenici 2.a i 2.b razreda na produženom boravku nastavili su s upoznavanjem država Europske unije.

Virtualno smo posjetili svoju susjedu, Republiku Sloveniju. Upoznali smo slovensku zastavu, razgovarali o zemljopsnim obilježjima Slovenije, virtualno se popeli na Triglav i razgledali Postojnsku jamu. Divili smo se čovječjoj ribici, stalaktitima i stalagmitima te se na kraju spustili kanuom Savom Bohinjkom.

Pred izvorom Save Bohinjke pustili smo da nam lica poškrope kapi vode, a na kraju smo prošetali i Ljubljanom, glavnim gradom Slovenije. Kao pravi turisti zapitali smo se zašto je simbol tog grada zmaj. Nakon istraživanja i čitanja legende o ljubljanskom zmaju koji spava u brdu ispod ljubljanskog dvorca, odlučili smo naslikati svog zmaja.  Razgledali smo i fotografije koje je napravila  naša Anja dok je s obitelji bila u Sloveniji!

Bilo nam je jako zanimljivo. U projektu su s nama surađivali i učenici OŠ Pavao Belas,Brdovec; OŠ Zmajevac; OŠ Petar Zoranić, Nin; OŠ Mahično; OŠ Dobriše Cesarića,Osijek; OŠ Ante Kovačića,Zagreb; OŠ Grabrik, Karlovac; OŠ Pokupsko i OŠ Josipa Račića. 

Za naš projekt dobili smo i oznaku kvalitete. Ona nam pokazuje da smo naš projekt dobro odradili.

 

Propisi i dokumenti

   ŠKOLSKI DOKUMENTI

   SJEDNICE

   PLANOVI NABAVE


Natječaji

Anketa (mala)
Sviđa li vam se školsko zvono?






Kalendar
« Svibanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 12. 2009.

Ukupno: 3296996
Ovaj mjesec: 5574
Danas: 1

Korisni linkovi

Dokumenti

Uređenje weba




preskoči na navigaciju