UPOZNAJEMO EUROPU
(2019./2020.)
Poučiti učenike o raznolikosti država i naroda Europske unije (narodnost, vjera, rasa, jezik, običaji, kultura), o važnosti poštivanja i uvažavanja tih različitosti i očuvanja vlastitog identiteta (jezika, običaja). Upoznati učenike s kulturnom i nacionalnom baštinom Hrvatske u Europi te razviti osjećaj pripadnosti Europskoj uniji.
RADNI POSTUPAK
Kroz projekt učenici će se informirati o nastanku Europske unije te o procesu ujedinjenja.
Države članice upoznat će kroz osnovne smjernice:
- zastava
- službeni jezik
- poznata građevina
- poznata osoba
- simboli države
Učenici odabiru državu koju istražuju vodeći se smjernicama.
Svaki tjedan posvećen je jednoj od članica te tjedan započinje učenikovim izlaganjem. Nizom drugih aktivnosti (ples, pjesma, izrezivanje, lijepljenje,igre, crtanje,kviz...) učenici se upoznaju sa obilježjima države kojoj je posvećen taj tjedan.
Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada učitelji bilježe na različitim medijima (fotografija, video, ppt, web 2.0...) nakon svakog predstavljanja države, te ih razmjenjuju s ostalim sudionicima projekta.
Projekt je započeo 24. siječnja 2020. i trajao je do 31. srpnja 2020.
Konačni rezultat projekta bit će zbirka materijala/aktivnosti/radionica prezentiranih na javnom Twinspaceu projekta.
Prva je aktivnost uključivala promatranje globusa, prepoznavanje i imenovanje kontinenata i uočavanje centralnog položaje Europe na karti svijeta. Poslušali su priču školske knjižničarke o tome kako je Europa dobila ime.
27.5.2020.
Po povratku u učionice, učenici 2.a i 2.b razreda na produženom boravku nastavili su s upoznavanjem država Europske unije.
Virtualno smo posjetili svoju susjedu, Republiku Sloveniju. Upoznali smo slovensku zastavu, razgovarali o zemljopsnim obilježjima Slovenije, virtualno se popeli na Triglav i razgledali Postojnsku jamu. Divili smo se čovječjoj ribici, stalaktitima i stalagmitima te se na kraju spustili kanuom Savom Bohinjkom.
Pred izvorom Save Bohinjke pustili smo da nam lica poškrope kapi vode, a na kraju smo prošetali i Ljubljanom, glavnim gradom Slovenije. Kao pravi turisti zapitali smo se zašto je simbol tog grada zmaj. Nakon istraživanja i čitanja legende o ljubljanskom zmaju koji spava u brdu ispod ljubljanskog dvorca, odlučili smo naslikati svog zmaja. Razgledali smo i fotografije koje je napravila naša Anja dok je s obitelji bila u Sloveniji!
Bilo nam je jako zanimljivo. U projektu su s nama surađivali i učenici OŠ Pavao Belas,Brdovec; OŠ Zmajevac; OŠ Petar Zoranić, Nin; OŠ Mahično; OŠ Dobriše Cesarića,Osijek; OŠ Ante Kovačića,Zagreb; OŠ Grabrik, Karlovac; OŠ Pokupsko i OŠ Josipa Račića.
Za naš projekt dobili smo i oznaku kvalitete. Ona nam pokazuje da smo naš projekt dobro odradili.
ŠKOLSKI DOKUMENTI
SJEDNICE
PLANOVI NABAVE
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Tisak |
Školski život |
Zagreb |
CARNet sadržaji |
• Učilica |
• Učilica - upute |
• Webmail |
• Webmail - upute |
• Portal za škole |
• Portal ucitelji.hr |
• Portal za učenje na ... |
• Portal za učenje na ... |
• Online encikopedija |
• eLektire |
Sigurnost na Internetu |
• Sigurnost na Internetu |
• Obiteljska sigurnost |
• Postavljanje roditel... |
• Sigurnost - nastavnici |
• Sigurnost - roditelji |
• Sigurnost - učenici |