BookWorms je eTwinning projekt 5 zemalja (Španjolske, Turske, Poljske. Francuske i Hrvatske). Sastoji se od dvije etape.
U prvom dijelu partneri će se bolje upoznati slanjem paketa s predmetima koji predstavljaju njihovu kulturu i stil života te primanjem nekih od drugih.
U drugom dijelu studenti će provoditi različite aktivnosti grupnog rada, u nacionalnim i transnacionalnim timovima, kako bi podijelili ukuse i znanje o svjetskoj književnosti i autorima.
CILJEVI: - steći više kulturnog znanja o zemljama partnerima - naučiti više o književnosti i povećati motivaciju za čitanje knjiga - naučiti više engleskog i vježbati različite jezične vještine - poboljšati grupni rad suradnjom u timovima unutar razreda, kao i u transnacionalnim timovima: podijeliti odgovornosti, poštivati datume, prihvatite kompromis. - razviti korištenje različitih ICT alata za učitelje i učenike - pridonijeti senzibiliziranju o mrežnom bontonu i pravima - vježbati različite jezične vještine - poboljšati grupni rad suradnjom u timovima unutar razreda, kao i u transnacionalnim timovima : podijeliti odgovornosti, poštivati datumi, prihvatite kompromis.
U projektu sudjeluju učenice 6.a i 6.b. uključene u Čitateljski klub i knjižničarka Ružica Rebrović-Habek.
Na prvom susretu učenice su se upoznale s projektom i eTwinning platformom. Svaka zemlja treba pripremiti četiri predmeta i jednog književnika koji su karakteristični za njegovu kulturu i povijest. Odabrali smo ono što će nas predstavljati, izabrali fotografije, napravili bookmarkere i pripremile linkove na engleske tražilice o našem paketu. Zapakirali, napisali adrese i poslali.
Smislile smo pitanja i napravile u google formsima kviz koji smo poslali uz paket.
Prvi paket koji smo dobili bio je iz Turske. Učenice nisu znale iz koje zemlje je stigao paket i na osnovu predmeta i uputa odgonetnule su zemlju.
Stigli su nam paketi iz Francuske i Poljske, a na žalost iz Španjolske nismo dobiili.
Učenice su pomoću pitanja odgonetnule o kojim zemljama se radi, a pomoću Kahoot kvizeva provijerile naučeno.
Degustirale smo i slastice koje su nam stigle u paketima.
Nakon što su učenice saznale koje su nam zemlje partneri, knjižničarka im je napravila pristupnice za TwinSpace na eTwinning platformi. Pomoću dobivenih pristupnica učenice mogu komunicirati s učenicima drugih zemalja.
Sljedeća aktivnost bila je izrada adventskog kalendara u Genialy. Svaka zemlja trebala je napraviti pet kućica s autorima i knjigama iz svoje zemlje. Učenice su izabrale Ivanu Brlić -Mažuranić i njezinu Šumu Striborovu, kojoj smo posvetili četiri kućice i Sanju Polak za zadnju kućicu.
Učenice su svaki dan otvarale kalendar i vodile bilješke o autorima i knjigama koje su upoznavali iz drugih zemalja.
Neke smo knjige i autore pronašli i u našoj knjižnici. Stripove o Asterixu i dječji roman Nikica Renea Goscinnya te Mali princ A. Saint-Exupéry .
Predstavile smo se svojim partnerima na zajedničkom Padletu. I pogledale tko su oni, odakle su i što vole.
Sljedeća aktivnost bila je izabrati 10 naslova koje volimo čitati i napisati ih na Digipadu. Svaka zemlja predložila je po 10 knjiga a zatim su učenici glasali u Mentimetru za 10 knjiga na kojima će zajedno raditi. Mi smo predložili: Malog princa/A. Saint-Exupéry , strip Asterix, Banditsku bakicu/D. Walliams, Priču o kravati, Kako ubiti čudovište/R.L. Stine, Tom Gates/L.Pichon, Harry Potter i kamen mudraca.
Za zajednički rad, najviše glasova dobile su knjige:
Mali princ, Matilda, Kako ubiti čudovište, Harry Potter i kamen mudraca, Put oko svijeta za 80 dana, Asterix Gal, Heidi, Banditska bakica, Alisa u zemlji čudesa, Sadako hoće živjeti.
Podijelili smo se u međunarodne timove prema knjigama koje smo izabrali za čitati.
Svaki tim dobio je jednog voditelja i upute za izradu zajedničke prezentacije. Međusobno smo se dogovarali na padletu ili na forumu na TwinSpace. Mi smo bile u timu Matilda i Harry Potter ( koje je vodila naša knjižničarka) i Put oko svijeta za 80 dana (koji je vodio prof, iz Španjolske). Na prezentacijama smo radile u knjižnici i od doma preko Teamsa.
Svojim partnerima izradile smo i poslale bookmarkere s motivima knjiga koje smo čitali, povodom Svjetskog dana knjige 23.4.
A i mi smo dobili njihove....
Naša zadnja aktivnost bila je anketa o našem sudjelovanju u projektu.
Bilo nam je zanimljivo i poticajno.
Posebno nam je drago da su naši partneri iz francuske kupili Priče iz davnina/Ivane Brlić Mažuranić, na francuskom i engleskom jeziku, za svoju knjižnicu. Mi smo u adventskom kalendaru predstavili Ivanu i njezine priče.