Aktivnosti u produženom boravku provode se od 12.00 do 17. 00 sati, prema sljedećem rasporedu:
12:00 - 12:40 odmor, organizirano vrijeme
12:50 - 13:10 ručak
13:10 – 14:00 organizirano vrijeme
14:00 – 14:45 rješavanje zadaće, vježbanje i ponavljanje
14:45 – 14:55 užina
14.55 – 15:40 rješavanje zadaće, vježbanje i ponavljanje
15.45 – 17.00 organizirano vrijeme
SLOBODNO ORGANIZIRANO VRIJEME osmišljeno je putem kreativnih likovnih aktivnosti, edukativnih radionica, igranja i izrade duštvenih igara, gledanje edukativnih sadržaja i animiranih filmova, kroz kreativno – edukativne radionice obilježavaju se važniji događaji i blagdani, čime razvijamo timski rad i suradnju, učimo se strpljenju i upornosti u radu te gradimo prijateljstva...
Naša ovogodišnja grupa produženog boravka organizirana je kao homogena skupina 22 učenika pod vodstvom učiteljice Ivane Pružinec.
I ove školske godine sudjelujemo u eTwinning projektima.
Sve aktivnosti možete pratiti na školskoj stranici pod eTwinning ili putem poveznica:
UZ ČITANJE RIJEČI RASTU 2
http://os-brace-radic-zg.skole.hr/projekti/etwinning/uz_itanje_rije_i_rastu_2
ŽIVIMO ZELENO 2
http://os-brace-radic-zg.skole.hr/projekti/etwinning/etwinning
MOJA KREATIVNA I ZABAVNA UČIONICA
http://os-brace-radic-zg.skole.hr/projekti/etwinning/moja_kreativna_i_zabavna_u_ionica
MEĐUNARODNI DAN PISMENOSTI, 8.9.
8. rujan obilježili smo ovaj poseban dan. Prisjetili smo se starohrvatskog pisma - glagoljica o kojoj smo čuli još u 2. razredu. Kad se male ruke slože, sve se može - s kredama u ruci ispisali smo prigodan natpis na našem igralištu.
HRVATSKI OLIMPIJSKI DAN, 10.9.
... poznat pod skraćenim nazivom HOD, posvećen datumu utemeljenja HOO-a, 10. rujna, danas je manifestacija koja promiče važnost bavljenja sportskom aktivnošću.Bijela podloga olimpijske zastave na kojoj je ucrtano pet krugova danas je opće prihvaćen olimpijski simbol univerzalnog fair playa, prijateljstva i mira.Odjenuti u bijele majice tj. „zastave prijateljstva“ , učenici 2. a i 3.a u pratnji svojih učiteljica Sanje i Ivane, prigodnim su štafetnim igrama na igralištu obilježili Hrvatski olimpijski dan. Bilo je glasno, veselo i u natjecateljskom duhu lijepo proveden sportski dan.
MEĐUNARODNI DAN PRAŠUMA, 14.9.
Učenici su osvijestili koliko su nam (pra)šume važne za naš opstanak na Zemlji. Razredni pano zazelenio se prašumskim biljkama i životinjama.
MEĐUNARODNI DAN MIRA, 21.9.
... dan nenasilja i prekida neprijateljstava na globalnoj razini. Proveli smo ovaj dan pomažući prijateljima u razredu, izbjegavali svađe, sukobe i time širili poruke mira. Učenici su sastavili interesantne recepte za mir koji krase bijelu golubicu - simbol mira.
EUROPSKI DAN BEZ AUTOMOBILA, 22.9.
Obilježavanje Europskog dana bez automobila potiče i ohrabruje nas da promijenimo osobne navike te češće pješačimo i bicikliramo iz ekoloških, ali i zdravstvenih razloga. Učenici su u skupinama izradili prigodan plakat te se prisjetili pravila ponašanja u prometu.
MEĐUNARODNI DAN ZAŠTITE ŽIVOTINJA, 4.10.
Međunarodni dan zaštite životinja obilježava se svake godine 4. listopada s naglaskom na jedinstven odnos ljudi i životinja i važnost životinja u našem životu. Toga se datuma svake godine slavi i sveti Franjo Asiški - zaštitnik ekologije. Zaštitnikom ekologije i ekologa proglašen je od strane Ujedinjenih naroda, jer je volio prirodu i nazivao sva stvorenja svojom braćom i sestrama. Priključili smo se pozivu Malih humanitaraca u našoj škole te sudjelujemo u akciji "Daj šapi glas". Tijekom mjeseca listopada pokušat ćemo prikupiti hranu, igračke i dekice koji će se donirati skloništima za životinje.
Cijeli tjedan posvetili smo životinjama: slagali smo tangrame, čitali zagonetke i priče o 7 junaka - životinjama koje su pomogle ljudima, pisali smo basne i opise te proveli istraživanje o neobičnim vrstama. Zbog epidemiološke situacije nismo se mogli uživo družiti s prijateljima iz 2.a pa smo ga organizirali online. Zadali smo im zagonetke i zaigrali igru otkrivanja tangram životinje. Zajedno smo pogledali animirani film "Čudna ptica", B. Dovnikovića te im pročitali naše opise neobičnih životinja o kojima smo proveli samostalno istraživanje. Bilo je veselo i poučno.
DANI KRUHA I ZAHVALNOSTI ZA PLODOVE ZEMLJE
U listopadu tradicionalno obilježavamo Dane kruha... I ove godine smo prikupljali namirnice u sklopu humanitarne akcije "Budi dobar kao kruh". Zahvaljujemo svima koji su se odazvali pozivu i svojim doprinosima razveselili potrebite. Tijekom listopada bavili smo se različitim aktivnostima koje su nas podsjetile o važnosti kruha i zahvalnosti na svim plodovima zemlje.
Čitali smo priču "Zlatna pogača" te zamišljali o čemu bi mogla razgovarati peciva pa smo napisali svoje igrokaze i odigrali ih pred razredom.
Bavili smo se i likovnošću. Prikupili smo raznorazne sjemenke te oslikali kruščiće i bundeve.
Razredni pano ukrasili smo i šarenim kukuruzima, a učenica Jana donijela je i jedan pravi primjerak neobičnog kukuruza.
Učenici su istraživali put od zrna do kruha te su u skupinama izradili poučne plakate.
TEMA: „Vukovar grad na Dunavu“
Naučili smo da Dunav, europska rijeka prolazeći kroz mnoge države spaja različite kulture, ljude i obale. Rijeka Vuka po kojoj je Vukovar dobio ime uvire u moćni Dunav i time postaje dio Europe i njene kulture.
Učenici su kombiniranom tehnikom uz vodstvo nacrtali poznati dvorac Eltz i zamišljali budućnost za 50 godina kao odraz na prozorima dvorca. Nastala su zanimljiva predviđanja.
MEĐUNARODNI DAN IZUMITELJA, 9.11.
Obilježili smo i ovaj dan . Cijeli tjedan bavili smo se izumima i izumiteljima. Čitali smo priču o djetinjstvu Nikole Tesle saznali zanimljive činjenice kao npr. da je imao veličanstvenog mačka koji ga je svukuda pratio i s kojim je upadao u razne pustolovine. Pogledali smo kazališnu predstavu Tetra Tirena o Faustu Vrančiću i Slavoljubu Penkali. Pogledali smo prezentaciju i najhrvatskim izumima i izumiteljima. Potom smo igrali igru pamćenja i natjecali se u parovima tko će spojiti više kartica izuma s izumiteljem. Čitali smo i priču Veličanstveni izumi o djevojčici koja je uporno sastavljana svoj veličanstveni izum dok nije došla do cilja. Ona nas je i potaknula na likovno stvaralaštvo te su učenici nacrtali skicu svoga izuma.
OŽIVJELE EZOPOVE BASNE
Prvo smo razgovarali o Ezopovim basnama. Pročitali ih nekoliko. Potom smo čitali i La Fontaineove basne i zaključili da su opširnije, ali i teže razumljive. Podsjetili smo se da su basne priče ili pjesme o životinjama koje imaju ljudske osobine i da iz svake basne možemo izvući barem jednu pouku. Nakon što smo se dogovorili koje ćemo basne prikazati kroz lutkarske predstave i nakon što smo podijelili uloge, izrađivali smo lutke na štapiću od papira. Zatim su učenici preoblikovali tekst basne u dijalog likova. Taj dio je bio i najteži, ali su uspjeli. Uvježbavali su tekst i rukovanje lutkama, a onda su na red došle i predstave.
Putem poveznice pogledajte naše kratke lutkarske predstave: https://youtu.be/IvC4iCPIyMg
Vježbanje fine motorike i koncentracije
Prošle godine smo pleli minijaturne vunene kapice. Ove godine pletemo "šalove", podloške ili zidnu tapiseriju. Ni sami nismo sigurni koju namjenu može imati naše pletivo. Aktivnost je sjajna za finu motoriku i koncentraciju, za „brze brziće” koji su prvi gotovi sa zadaćom, za sve koji vole ručni rad... Ma svima je dobro došlo malo petljanja i pletenja. Mi smo uživali!
ŠKOLSKI DOKUMENTI
SJEDNICE
PLANOVI NABAVE
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Tisak |
Školski život |
Zagreb |
CARNet sadržaji |
• Učilica |
• Učilica - upute |
• Webmail |
• Webmail - upute |
• Portal za škole |
• Portal ucitelji.hr |
• Portal za učenje na ... |
• Portal za učenje na ... |
• Online encikopedija |
• eLektire |
Sigurnost na Internetu |
• Sigurnost na Internetu |
• Obiteljska sigurnost |
• Postavljanje roditel... |
• Sigurnost - nastavnici |
• Sigurnost - roditelji |
• Sigurnost - učenici |