preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vrijeme

VRIJEME U ZAGREBU

Boravak 2.a i 2.b
DOBRODOŠLI NA STRANICU
2.a i 2.b RAZREDA PRODUŽENOG BORAVKA
 
Djeca rastu kao trave,
u godini za po glave,
a poneki i za cijelu,
i u gradu i u selu.
 
Djeca rastu kao ptice,
bez kaveza i bez žice,
ko kitovi, kao ribe,
bez batina i bez šibe.
 
Rastu kao šaš u vodi,
al' najbolje u slobodi.
 
                                                                                                                                        Mladen Bjažić
 
 
Dobrodošli na stranicu 2.a i 2.b razreda!
Kao što i pjesma kaže, narasli smo i krenuli u drugi razred. Ljeto je bilo dugo i toplo, no dolaskom jeseni ponovno smo se okupili u školskim klupama. Ove godine klupe na boravku dijele učenici 2.a i 2. b razreda. Ima nas 28. Veseli smo, znatiželjni i spremni na učenje.
 
Aktivnosti na produženom boravku provode se od 12 do 17 sati prema sljedećem planu:
 
12.30 - ručak
12.45 - 13.00 odmor
13.00 – 14.00 organizirano vrijeme
14.00 – 14.45 organizacija učenja
14.45. – 14.55 užina
14.55 – 15.40 organizacija učenja
15.45 – 17.00 organizirano vrijeme
 
Jesen
 
Već na samom početku školske godine obilježili smo 10. rujna Hrvatski olimpijski dan, te 22. rujna Dan bez automobila. Na školskom smo se igralištu poigrali, a u učionici smo izvježbali ručice kako bi slova nakon dugog ljeta bila što ljepše oblikovana.
 
    
 
U listopadu smo prikupljali jesenske plodove i ukrašavali kutić u učionici, no brinuli smo i o potrebitima te smo povodom Dana zahvalnosti za plodove zemlje sudjelovali u humanitarnoj akciji na razini škole. Zahvaljujemo roditeljima na velikom odazivu !
 
 
"Jedna jabuka na dan tjera doktora iz kuće van" kaže stara uzrečica.
Svima nam je stalo do dobrog zdravlja te se pridržavamo savjeta i pokušavamo svakodnevno jesti svježe voće. U našem je razredu gotovo svakodnevno košarica puna voća, a ove smo godine otkrili da se u svakoj jabuci krije - zvijezda! Sad su nam još draže.
 
    
 
Dovoljno smo veliki da sami raspolažemo novcem. Barem onim za igru :). Tako smo se igrali trgovine. Izrezali smo proizvode koje namjeravamo prodavati, odredili cijene i kupovina može početi! Usput smo uvježbavali ne samo računanje već i pristojno ponašanje u trgovini, pozdravljenje i zahvaljivanje.
    
    
    
 
Iako smo još mali za putovanja, rado pomažemo drugima u Erasmus projektu Heritage: A journey from our present to our past… Naš je zadak bio napraviti božićne čestitke kojima ćemo zaželjeti sretan Božić i Novu godinu učenicima zemalja koje su partneri u projektu. Bilo nam je jako zabavno, a ovo su naše čestitke...
 
         
 
Vrijedno smo sudjelovali u pripremama za humanitarni božićni sajam koji se svake godine održava u našoj školi.
S učiteljicama i roditeljima izradili smo različite božićne ukrase i čestitke te ih izložili na našim štandovima.Bili smo jako ponosni i uspješni prodavači! Više slika s božićnog sajma možete pogledati na razrednim stranicama 2.a i 2.b razreda.
 
    
 
Veselimo se dolasku zimskih praznika.
Vrijeme do učenja ispunjavamo različiti aktivnostima: crtamo, igramo igre s kockama, družimo se uz smijeh.
Tako će praznici prije stići.
         
         
        
        
    
 
DRUGO POLUGODIŠTE
 
 Poslije zimskih praznika školsko je dvorište osvanulo prepuno smeća! Par rukavica, vreće za smeće i puno vrijednih mališana.
 Rezultat: čisto školsko dvorište!
 
(Inicijativa je stigla od samih učenika, stoga možemo biti još ponosniji na njih.)
 
         
         
         
Bravo drugaši!
 
Hladan mjesec siječanj započeo je vatreno.
Ugrijali smo se čitajući o vulkanima, izradili origami vulkane iz koji je tekla lava i promatrali kako napraviti model vulkana uz malu pomoć kemije. Ocat, soda bikarbona, malo crvene boje i vulkan je u našoj učionici.
Željno očekujući pahulje snijega, napravili smo svoje vlastite pahuljice - od plastelina.
 
    
    
 
Pravi smo matematičari. Zbrajamo i oduzimamo do 100 igrajući se s kockama, učimo uz pokret i igru, a znamo koristiti i računalo kako bismo uvježbali matematiku. Otkrili smo da smo vrlo brzi u računanju. Igara ima napretek, pa ćemo isprobati još koju.
 
    
 
10. siječnja - Dan smijeha.
Čitamo pjesme i priče Zvonimira Baloga. Potaknuti pričama Motorkotač i Naopaka Jana nacrtali smo svoje motorkotače i prepoznali one među nama koji ih često voze u mašti - ponekad čak i dok pišu zadaću :) Naši radovi krase pano u školskoj knjižnici.
 
 
Iako malobrojni, dobro smo se zabavili društvenim igrama.
Pristojno vladanje prilikom ručka donosi nam i neke povlastice: dan bez zadaće, s društvenim igrama na rasporedu. Djevojčice su opustošile i knjižnicu, taj su dan pročitale svaka po jednu knjigu!
 
         
 
Mačja veljača
 
   
 
       
 
Fašnik
 
UPOZNAJEMO EUROPU   
 
Ovo polugodište uključili smo se u eTwinning projekt "Upoznajemo Europu".
Cilj projekta je poučiti učenike o raznolikosti država i naroda Europske unije, o važnosti poštivanja i uvažavanja tih različitosti i očuvanja vlastitog identiteta (jezika i običaja). Učenici će ujedno upoznati kulturnu i nacionalnu baštinu Hrvatske.
Školska knjižničarka lijepo nas je ugostila. Susret smo započeli promatranjem globusa, prepoznavanjem kontinenata i oceana te prepoznavanjem Europe kao kontinenta na kojem živimo. Čuli smo priču o tome kako je Europa dobila ime, a teta knjižničarka nam je pokazala i Atlas, te mnoštvo geografskih karata koje krije. Promotrili smo i Europu kao kontinent na kojem se, uz mnoge druge, smjestila  i naša država, a neke od njih su se udružile u Europsku uniju. Uz igru učimo i nazive europskih država te njihove državne zastave.
 
    
    
    
    
 
U drugom smo susretu u školskoj knjižnici razgovali o pojmu granica.
Bili smo zainteresirani i povela se diskusija zašto se državna granica ne smije ilegalno prelaziti. Osvijestili smo potrebu svake države da nadzire svoje granice kako bi se građanima osigurala sigurnost. Razgledali smo staru putovnicu i razgovarali o prijevoznim sredstvima kojima se može putovati u druge države. Proučili smo geografske karte Europe i zapažali granice. Primjetili smo da se granice često podudaraju s prirodnim granicama između dvije zemlje.
Poslušali smo i Odu radosti, pročitali smo i objasnili njezine stihove te zaključili o čemu govori. Opisivali smo zastavu Europske unije. Na kraju smo u skupinama sastavljali puzzle, zastave država koje su utemeljile Europsku uniju. U holu škole uredili smo i pano sa svojim radovima.
 
           ž
         
         
 
 
Treća aktivnost uključivala je izradu vlastitih putovnica.
Na početku smo razgovarali o simbolima Republike Hrvatske, hrvatskom grbu, zastavi i himni. Promatrali smo hrvatski grb, opisivalli ga i imenovali njegove dijelove. Promatrali smo grbove koji se nalaze na kruni grba i objasnili njihovo značenje. Na prednjoj strani svoje "putovnice" bojali smo hrvatski grb, a u unutrašnjosti bilježili podatke koje putovnica mora sadržavati: ime, prezime, nadnevak rođenja i izdavanja. Pritom smo ponavljali i sadržaje Prirode i društva vezane za snalaženje u vremenu (nadnevak, kalendar...). Zamišljali smo zemlje u koje bi rado putovali, zapisivali njihova imena u svoje "putovnice" te smo razgovarali kojim bi prijevoznim sredstvima tamo mogli putovati čime smo ponavljali i sadržaje Prirode i društva (Promet).
 
         
 
    
 
 Dan ružičastih majica - Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja
Razgovarali smo o tome što je nasilje, kako ga prepoznati, kome se obratiti za pomoć i koje je značenje Dana ružičastih majica. Podsjetili smo se kakav bi dobar prijatelj trebao biti, kako prepoznati prijateljsko ponašanje. U origami srca pisali smo imena svojih prijatelja i lijepili ih na ružičaste majice. Majice smo izložili u razredu kako bi nam bila stalan prodsjetnik na prijateljstvo i ljude koji nas podržavaju i vole.
 
         
 
         
 
Boravak na daljinu
Na web stranicama škole, u lijevom izborniku pod Nastava putem interneta - produženi boravak, nalaze se materijali namjenjeni učenicima koji polaze produženi boravak. Materijali su izborni, neobvezni. Slobodni ste ih koristiti za ponavljanje i uvježbavanje gradiva 2. razreda, ukoliko želite.
 
27.svibnja 2020.
Po povratku u učionice, učenici 2.a i 2.b razreda na produženom boravku nastavili su s upoznavanjem država Europske unije.
Virtualno smo posjetili svoju susjedu, Republiku Sloveniju. Upoznali smo slovensku zastavu, razgovarali o zemljopsnim obilježjima Slovenije, virtualno se popeli na Triglav i razgledali Postojnsku jamu. Divili smo se čovječjoj ribici, stalaktitima i stalagmitima te se na kraju spustili kanuom Savom Bohinjkom. Pred izvorom Save Bohinjke pustili smo da nam lica poškrope kapi vode, a na kraju smo prošetali i Ljubljanom, glavnim gradom Slovenije. Kao pravi turisti zapitali smo se zašto je simbol tog grada zmaj. Nakon istraživanja i čitanja legende o ljubljanskom zmaju koji spava u brdu ispod ljubljanskog dvorca, odlučili smo naslikati svog zmaja.
 
    
 
Dan grada Zagreba
Povodom proslave Dana grada Zagreba učenici su oslikavali papirnate vrećice motivima grada.
 
    
 
 
Ova nastavna godina bila je vrlo neobična i zahtjevna, no uspješno smo je priveli kraju. Učili smo, igrali se, istraživali i razvijali se. Za kraj su nas djevojčice razveselile danima pripremanim plesnim nastupom. Uživali smo na završnom pikniku pod brezama i počastili se grickalicama i sokovima, sve na razmaku i svježem zraku (bez fotkanja jer je učiteljica zaboravila crying )
Veselimo se trećem razredu i ponovnom susretu s prijateljima! smiley
 

Propisi i dokumenti

   ŠKOLSKI DOKUMENTI

   SJEDNICE

   PLANOVI NABAVE


Natječaji

Anketa (mala)
Sviđa li vam se školsko zvono?






Kalendar
« Veljača 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 12. 2009.

Ukupno: 3297079
Ovaj mjesec: 5655
Danas: 84

Korisni linkovi

Dokumenti

Uređenje weba




preskoči na navigaciju