Dana 27. listopada 2015.(utorak ) bili smo na terenskoj nastavi u Muzeju krapinskih neadertalaca. Bila sam jako uzbuđena i jedva sam čekala da stignemo. Prvo smo posjetili kuću Ljudevita Gaja. Tamo smo saznali sve o njemu i njegovoj obitelji. Zatim smo posjetili Muzej krapinskih neandertalaca. Tu smo pogledali film o tome kako su oni živjeli. Saznali smo da su ljudi na tom brdu našli ljudske kosti. Kosti su bile neobične pa su ih poslali na ispitivanje jednom arheologu u Zagreb. Saznali smo i kako je Leonardo de Vinci proučavao razvoj ljudskog tijela. Pogledali smo i snimku o nastanku zvijezda. Vidjeli smo fosile dinosaura i morske fosile (amonite). Voditeljica nam je objasnila kako je od jedne vrste majmuna nastao pračovjek, a onda čovjek. U muzeju smo vidjeli kipove pračovjeka i njihove alate. Mogli smo čuti i pucketanje leda kad smo prelazili preko jednog dijela poda. Kad smo izašli iz muzeja posjetili smo pećinu gdje su živjeli neandertalci.
Muzej mi se jako svidio i željela bih ga posjetiti još jedanput.
Na povratku u Zagreb stali smo u Zaprešiću da bi posjetili obiteljsku grobnicu bana Josipa Jelačića. Saznali smo da je u kapelici bio pokopan ban i njegova kčerkica Ana. Nakon nekog vremena bana su premjestili u grobnicu na Mirogoj.
Bilo mi je ovo lijepo i zanimljivo putovanje.
Iva Kljajić, 4.c
ŠKOLSKI DOKUMENTI
SJEDNICE
PLANOVI NABAVE
« Listopad 2027 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Tisak |
Školski život |
Zagreb |
CARNet sadržaji |
• Učilica |
• Učilica - upute |
• Webmail |
• Webmail - upute |
• Portal za škole |
• Portal ucitelji.hr |
• Portal za učenje na ... |
• Portal za učenje na ... |
• Online encikopedija |
• eLektire |
Sigurnost na Internetu |
• Sigurnost na Internetu |
• Obiteljska sigurnost |
• Postavljanje roditel... |
• Sigurnost - nastavnici |
• Sigurnost - roditelji |
• Sigurnost - učenici |