Dobrodošli na stranice produženog boravka
2.a i 2.b razreda!
Ove školske godine učenici 2.a i 2. b su zajedno na boravku.
Ima nas 29 i vrlo smo brzo postali dobri prijatelji. Evo i naše prve zajedničke fotografije.
Na početku školske godine prisjetili smo se zašto uopće idemo u školu. Govorili smo u sovama,pticama koje su simbol znanja i mudrosti koji stječemo učeći. A kako mudrost izvire iz knjiga, tako su i naše sove nacrtane na listovima starih knjiga koje su tako na lijep način završile svoj životni vijek.
21. rujna smo obilježili Svjetski dan mira.To je bila i prilika za naše vrijedne ruke da se ponovno pozabave origamijem i naprave- golubice mira. Tako sada naše golubice lepršaju na panou u hodniku škole podsjećajući sve na važnost mira koji počinje s mirom u nama samima.
Da ne bismo predugo mirovali, odmah sljedeći dan obilježili smo i Dan bez automobila u sklopu Europskog tjedna mobilnosti. Zamisao je da potaknemo ljude na što češće korištenje bicikala koji bi, u nekim situacijama, mogli zamijeniti vožnju automobilima.
Jesen
S prvim kišama jesen se ušuljala i u naš razred. Ostavila je svoj podsjetnik na našem panou.
Gradom se širi miris pečenih kestena, a i mi smo učionicu ukrasili jesenskim plodovima. Naslikali smo ih ili izradili origami tehnikom. A kako bi naš origami kukuruz ostao zaštićen od kosova (i vrana) postavili smo i strašilo. No , nekako nam prijateljski izgleda, čak ga ni ptice nisu shvatile kao prijetnju!
Za Dana kruha poigrali smo se glinamolom i napravili svoje pekarske proizvode. Djevojčice su dječacima rado pokazale kako isplesti pletenice
20. listopada obilježili smo Dan jabuka, vrlo sočan dan.
Pročitali smo priču Kako je jabuka dobila svoju zvijezdu, a zatim se iznenadili kad smo otkrili da jabuka zaista ima svoju zvijezdu! Štoviše, sljedećeg nam je dana Tara otkrila da jabuka nije jedino voće sa zvijezdom, ima je i kruška! Ako nam ne vjerujete, provjerite. A zatim voće u slast pojedite, kao i mi!
Istražili smo i kakve jabuke najviše volimo i rezultati su ovdje:
Uz njih smo vježbali i matematiku!
Uh, ta matematika!
A, ne! To nismo izrekli, mi. Matematika nama nije bauk. Štoviše, volimo se baviti matematičkim zadacima, pogotovo kada nisu dio domaće zadaće. Ove smo godine naučili i rimske brojke do 12 pa smo se rješavali i zanimljive zadatke i igrali se – čačkalicama! Čačkalice je trebalo dodati ili oduzeti da bi jednakost bila točna.
Malo smo se i pomučili, ali sve smo točno riješili.
A znate li vi rješenje ovih zadataka? Ako ne znate, obratite se nama za pomoć!
Ta strašna noć….
Noć vještica bila nam je poticaj da se bavimo neobičnim bićima u pričama i narodnim vjerovanjima našega kraja.
Tako smo se posljednje dane listopada gotovo svakodnevno strašili J. Čitali smo priče o vješticama i narodnim vjerovanjima sjeverozapadnog dijela Medvednice i Samoborskog gorja Zdenka Bašića, saznali tko je, prema narodnom vjerovanju, bio Baukač, a zatim smo pročitali i zanimljivu i nimalo strašnu knjigu Coprnica Dragica čija je radnja smještena u Zagreb u prošlosti.
Odradili smo i zanimljivu radionicu u knjižnici s temom vještica (u bajkama). Posjetili smo vještičju kuću i otkrili koje se tajanstvene stvari skrivaju u njenom ormaru.U vještičjoj smo kuhinji smišljali neobične recepte pa je tako nastala i pita od orlovog krila i napitak od ljutih papričica. U vještičjem dućanu računalo se koliko je potrebno platiti za par šišmiševih krila i tri kapi zmijskog znoja, a opisali smo i vještičje kućne ljubimce- gavrane, šišmiše i neobična bića.
A da se malo i razvedrimo nakon te mračne teme, nacrtali smo i vještičji šešir i naučili nešto o bojama i nebojama.
Božićni sajam
Mjesec studeni ove godine nije opravdao svoje ime. Bio je iznimno lijep i nadprosječno topao. Bilo je tu plivanja , igre na igralištu ,ali i ozbiljnog rada jer studeni za nas znači i pripreme za božićni sajam u našoj školi koji se tradicionalno održava u prosincu.
Tako smo se primili kistova, boja, papira i ljepila i ove godine napravili na boravku mnogo ukrasa - jaslica i anđela od glinenih teglica, origami adventskih vjenčića, snjegovića od kartonskih tuljaca i vjenčića.
Kad se tome pridodaju ukrasi koje smo napravili s učiteljicama Jasnom i Dianom te svojim roditeljima naš štand je bio krcat! Ovom prilikom zahvaljujemo svim roditeljima na trudu, radu i pomoći u vidu materijala i dolasku na božićni sajam!
U prosincu je svaki dan bio donio i malo slatko iznenađenje za jednog (ili dva) učenika – otvarali smo adventski kalendar koji smo sami napravili! Iako smo znali što nam donosi, s nestrpljenjem smo čekali svoj red. Naš je Leonardo bio jaaaako strpljiv budući da je baš on morao čekati posljednji dan da otvori svoj slatki paketić! Čestitamo svima na strpljenju!
Mi jedemo odgovorno!
Učenici 2. i 3. razreda u produženom boravku uključeni su u eko projekt Mi jedemo odgovorno u kojem sudjeluje 20 Eko-škola koje će tijekom nastavne godine 2015/2016. realizirati ovaj projekt financiran od strane Europske komisije kao globalni akcijski orijentiran odgojno obrazovni program u sklopu Europske godine za razvoj (2015). Pilot projekt "Mi jedemo odgovorno" je prvi pokušaj u EU ka izgradnji školskog programa koji rješava ključna pitanja potrošnje hrane.
Kroz poznatih 7 koraka Eko-škole, učenici će razvijati kritičko razmišljanje, znanje, stavove i provoditi akcije istraživanja s ciljem usvajanja novih prehrambenih navika. Proučavat će drugu stranu hrane - lanac od uzgoja, tretiranja, prerade, transporta u trgovine na police do stola.
Osnovali smo Eko odbor, dodijelili uloge i izradili posjetnice članova.
Anketirali smo školsku kuharicu i zabilježili odgovore na anketni list.
Ponijeli smo upitnike kući i u suradnji s roditeljima analizirali konzumiranje hrane u kućanstvima. Potom smo postavili palčeve gore-dolje na odgovore za jake i slabe strane konzumiranja hrane u kućanstvu i u školskoj kuhinji.
Odlučili smo napraviti akcijski plan kako bi utjecali na smanjenje ostataka hrane i saznali što više o zdravoj i odgovornoj prehrani.
U drugom polugodištu nastavili smo s projektom „Mi jedemo odgovorno“.
Bavimo se raznim temama i aktivnostima.Razmišljali smo o kriterijima odabira proizvoda iz perspektive kupca te i sami pokušali odabrati najbolje s obzirom na kvalitetu, način proizvodnje, cijenu, hranjive vrijednosti te utjecaj na okoliš.Bavili smo se temom konzumacije lokalne i sezonske hrane te razgovarali o tome je li zima pravo vrijeme da se jedu jagode.
Razmišljali smo o trendu globalnog povećanja potrošnje mesa koji ima za posljedicu pretjerano iskorištavanje prirodnih resursa i onečišćenja istih. Osmislili smo dnevni jelovnik koji ne uključuje meso i mesne prerađevine i uvidjeli da i kao takav može biti ukusan, raznolik i hranjiv.
Tema važnosti uzimanja svježe i neprerađene hrane dovela nas je do zanimljive aktivnosti: proučavanje deklaracija različitih prerađenih prehrambenih proizvoda (keksa i čokolada) i otkrivanje količine šećera koji se u njima krije. Naučili smo da je važno pročitati deklaraciju proizvoda prije nego li se odlučimo na kupnju. Neki su nas proizvodi zaista iznenadili količinom šećera koji sadrže.
Veljača
U veljači smo obilježili Dan močvara i Valentinovo.
Za Valentinovo čitali smo Veliku tvornicu riječi, Agnes de Lestrade koja nas je potaknula na razmišljanje o važnosti svake riječi koju izgovorimo.
Tijekom ovog mjeseca u našu su učionicu „uselile“ rode, igrali smo se riječima, radili origami, oblikovali plastelin, čitali o izgubljenom zelenom psu i uvježbavali pisanje obavijesti pišući o izgubljenim kućnim ljubimcima. A kako smo jako zaigrani i kreativni, sami smo osmislili i nekoliko kratkih igrokaza. Pogledajte naše glumce!
Proljeće
I ove godine obilježili smo u ožujku obilježili Dan voda.
Na produženom boravku govorili smo o kruženju vode u prirodi i nastanku kiše. Poigrali smo se i isprobavali kako napraviti raznobojnu kišu u čaši te smo doveli i kišne oblake u naš razred. Kako ne bismo pokisnuli napravili smo ih u obliku mobila.
Nasmijali smo se čitajući Kućna čudovišta Stanislava Marijanovića. Tako smo saznali tko je Orkana, Tamotuk Zgubek, Škrto Nedjelica i druga čudovišta koja nas povremeno napadaju. No, zadovoljno smo zaključili da smo već dovoljno veliki i da smo se naučili oduprijeti njihovim napadima. Evo i našeg doživljaja kućnih čudovišta:
Prije Uskrsa uredili smo i panoe naše učionice i hodnike svojim likovnim radovima.
Nastavili smo i s radom na projektu „Mi jedemo odgovorno“.
Dolaskom proljeća odlučili smo i sami nešto uzgojiti. Bavili smo se temom samouzgoja i u zasijali bosiljak, mažuran, peršin, matovilac i cherry rajčice. Sad pažljivo pratimo rast i redovito brinemo o našim biljkama.
Projekt smo prezentirali i na Danu planeta Zemlje i na taj način s njime upoznali i druge učenike naše škole.
Svibanj nam je donio novu temu u projektu : Prekoračenje Zemljinog biološkog kapaciteta. Znamo da zvuči komplicirano, no uopće nije. Učili smo o tome kako živjeti odgovorno (a ne samo se odgovorno se hraniti) i raditi na tome da ne iscrpljujemo pretjerano Zemljine bio kapacitete. Zapanjila nas je činjenica da bismo trebali resurse dviju Zemlji kako bismo nastavili živjeti ovakvim načinom života kakvim živimo danas.
U sklopu teme Konzumacija lokalne i sezonske hrane sudjelovali smo i na dvije radionice: Dan voća i Zdravi keksi. Kušali smo frapee i jeli zdrave kekse s orašastim plodovima i medom koje su nam pripremile učiteljice te se tako uvjerili da zdrava hrana može biti i te kako ukusna.
ŠKOLSKI DOKUMENTI
SJEDNICE
PLANOVI NABAVE
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Tisak |
Školski život |
Zagreb |
CARNet sadržaji |
• Učilica |
• Učilica - upute |
• Webmail |
• Webmail - upute |
• Portal za škole |
• Portal ucitelji.hr |
• Portal za učenje na ... |
• Portal za učenje na ... |
• Online encikopedija |
• eLektire |
Sigurnost na Internetu |
• Sigurnost na Internetu |
• Obiteljska sigurnost |
• Postavljanje roditel... |
• Sigurnost - nastavnici |
• Sigurnost - roditelji |
• Sigurnost - učenici |